- My love and Me -

Shululu ska blogga lite min bebi sover han e trött har jobbat och ja har tråkigt så ja tänkte blogga lite och göra mina feender en tjänst :) Hahahhaa i går var mamma och pappa och mina bröder hos oss på middag :) De va jätte kul mami och dom gick runt 11 sen drog jag och min bebi ut joj så kul vi hade i går ja svär.. Sen skulle min bebi upp tidigt men men han gick upp till jobbet men sen var han helt slut... AHhaha nu sover han som en söt bäbis hhehe så gullig han är nää nu ska ja röra mig de blir lite bilder lite srenare kasnke för kameran e helt bööög har några som min bebi tog me sin mob :)
                                                                                                                                   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0