sjuk sjuk sjuk =(

 Fyy fan va sjuk ja är =( har sovit hela fuking dagen. Och
Och nu ja kan inte sommna =/ min bebi ligger i sängen och sover som en stork och snarkar.. haha han har jobbat han e ass trött a ja kan inte sova.. pga ja sov hela dagen har ass ont i halsen huvet och min näsa e katastorfal asså.. Kunde inte sova i går kväll inget och sen sov ja hela dagen i dag ja känner mig trött nu nää men de går inte.. aja ska dra och försöka drika lite smultronsdrika ifall de går sen får ja väl dra in och hoppa in i sängen ifall ja lyckas o sommna annars får ja väl väka min bebi o be han göra mig sällskap.. hahahha skojjar.. aja ska dra nu ville bara att mina feender ska veta lite upptaterad fakta ;) 02222                                       



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0