9 timmas sömn sjönt :)

Vaknade inte för så längesen typ en halv timme..
satte mig vid bloggen tänkte upptatera lite =)
I går har jag pluggat hela hela heeelaa daagen guud är ändå inte klar.
jag har varit sjuk så ja log efter med 2 stora hemuppgifter sen fick vi en ny för denna veckan plus mitt fördjupnings arbete Depressioner guuuuud man själv börjar bli deprimerad =( är inte  riktigt klar.. ska fixa iordning mig sen ska ja dra mig till skolan och göra färdigt arbetet så det är klart fan.. och nu är det inte så lång tid kvar tills skolan slutar nu i maj är skolan slut :O så jag måste årka ända till slutet för att få minst VG det är det jag vill ha som minst ! men men MVG skulle inte skada hiihihih...
Nä nu ska ja inte sitta här och lata mig skolan väntar puss på er :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0