Dag 2 <3

Hej alla glada däär ute..
Snaka om att jag har träningsvärk=/ ja har så jävla ont i hela kroppen..
Igår började jag träna på Friskis och svettis omg hela ja är död. Jag och den andra Amela tränade :)
Det var r'tt kul faktist. ska dit i dag i gen :) det är viktigt att man håler i gång denna veckan sen kmr det bli lättare :) Sen har det inte hänt så mycket jag har små jobbat lite pluggat är äntligen klar med mitt födjupningsarbete så ja ska få se vad jag får i slut ändan. LÄÄÄÄNGTAAR !..
Idag har jag inte plnaerat något utan bara tare lungt och sen gå och täna men ja ska ta det någ försiktigt i dag på träningen (så sa jag i går med ska ta det lungt för de e första dagen) hihih nu har jag värsta träningsvärken fan..
Ses kasnke senare bye !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0