Ledig daag :)

Hejsan idag är jag ledig från jobbet sjönt :)
Jag höll på och dööö i morse :O hemtelefonen pep hela tiden sen jag gick upp för och se vad som hade hänt med den och de va jävla bateriet så skulle jag lägga in laddaren för vi har hem tel i vardagsrummet..
OMG OMG vad jag ser då :O:O:O:O jooj min blomma omg omg omg ja höll på och döö den hade döööööt den bara hängde ner omg jag har jobbat så mycket att jag har fan glömt helt voprt och vatna blommorna =( omg men nu börjar alla bladen resa sig upp, ja höll på och få hjärtinfarkt fan ahhahaha.
Älsklingen jobbar jag ska ta och städa lite här damma och sånt de behövs har inte gjort det på ett tag nu sen har jag bytt raspored i vardagsrumet ska ta kort sen så ni får se :D ..
Glömmde skriva i min blogg förra månaden den 30/3-2011 tog min bebi svesnt körkort :D:D:D:D.
NU ska ja stäääda bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0