Ny Klippt :)

Hej alla glada !
Nu börjar påsken närma sig (inte för att jag firar påsk men aa.. )
Så det innebäär massor med folk på stan fan jag och min älskling var och storhandlade off 3 timmar tog det för oss. Ohh i går klipte jag mit kort :D så sjönt det känns jag lovar men ska någ klippa en liten aning till tror jag sen ska jag ha lugg tror jag och tappor där framme får se ska hitta på något kul :D imorgon är det långfredag då dom flesta är lediga från sina jobb men nepp inte jag haha imorgon blir det jobba från 7-16 ska dra snart och hoppa in i dushen sen gäller det och sova ska upp tidigt i morgon matlådan är klar så det är bara dusha kvar :D sen hoppa i sängen..
VÄDRET ÄR JU BARA FÖR BRA !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0