Underbar söndag :)

Hej gott folk .

Idag har jag och min älskling haft en super bra söndag :D söndagar brukar vara tråkiga och städ dagar men nej !
Inte denna söndag var faktist jääte kul ochj vi hade det så roligt tillsamnas och vädret höll sig :D
Dagen börja med att mamma ringde och väkte mig min bebi var redan uppe han var ledig idag från jobbet. SÅ hon ville vi skulle komma över och drika kafe så dagen börja med det sen skulle vi hem och käka frulla men nej så åkte vi till AUDI servis och kolla på den nya Audi A 6a skit grym fan..
Sen drog vi hem käka kolla på film sen vare vidare ut. vi skulle ut och promenera men sen kom vi på att min lille brosha hade mach så vi drog dit ist sen drog vi hem käka satt lite och dagen sluta med att vi drog till mormor :D
Satt där med henne 2 timmar typ kom hem inte för så länge sen kollade på en serie och nu pryterar min älskling pomes så vi ska äta oss tjocka VÄÄÄDRET VAR BÄÄÄST !!

Lite bilder bjuder ja på :)


Syrrans ögonsten <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0