Äntligen är det klart..

Hallå kött o blåbääär :)
Äntligen är vi klara med renoveringen off va sjönt guud ni anar inte hur lyckliga jag e .
Detr är döö stökigt här hemma men vi la undan de bäästa i mon får vi fixa till det ännu bättre :D:D.. Då blire kort ni får se men ändå så har jag tagit några smak bilder som ni får se :)
Ohh va jobbigt de va o sätta upp den spegel som vi köpte från IKEA ohhh men de blev över sexyt.. ni kommer få se nu :D men i mon blir det ordenkliga bilder :D
Bilderna är från i går och i dag :D


Så här bördade de hela




Så här såg de hela ut ohh guufd massa grejer






det är något segt o lägga upp bilder fattar inte vad de e jag får väl lägga ut dom i mon :)
Nu blire plugga för min del :) bye bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0