Bas je dobro biti ja ;) !

Heeejsan

Idag blev min dag helt anerlunda än vad jag hade tänkt mig helt sjukt..
Jag vaknade runt halv 11 tiden min bebi kom hem från besikten då o han var överlyklig för att besikten blev godkänd hehe.. Så ja skulle tvätta men jag orkade värkligen inte jag ville vara kvar i sängen men nej då skulle vi till linköping :S min bebi skulle till biltema såvar vi en snabbis på ikea men vi köpte inget..  sen drog vi runt på affärer o sånt till slut fick vi med oss hem tapeter och saker som man behöver för o renover hahha så starta vi i gång hahaha.. Helt oplanerat faktist. Vi är inte färdiga tapererna är ass svåra o sätta fast för deom e me blommor så det är massa jobb o min bebi jobbade extra i dag så vi hann inte göra klart. Satt innan och fixa färdigt min uppgift som jag hade tills på Fredag :D så ja skika in den till läraren redan i dag :) duktigt ja e. Ska dra till skolan i mon och fixa lite grejer sen :D.. Nu ska jag göra mitt PM ! :) Till mitt fördjupningsarbete :D
vi ses lite senare ifall jag inte sommnar ' _'



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0