Duktiga jag :)

Hej alla glada där ute :)
Idag har jag varit extra duktig :D , i går la ja o min bebi oss vid 10 tiden men sommna 2 hahahahha.,
Katastrof vakna 6 drog till skolan vi åkte me spårvagnen lite jobbigt o segt men de gick bra i dag var ja i skolan till halv 12 vi hade sån fördjupningsarbete.. för dom som vill ha VG - MVG ..
Sen drog jag hemmåt hoppade av vid vårdcentralen och promenera hem den biten som var kvar hemmåt :)
Så där tog jag min 30 minuters promenad visst de tog lite längre tid men de e bara bra :) ..
Nu äter jag min nyttiga frukost :D , fibermacka med yogurt.. Mm gott.. har sökt jobb också sen blire städa lite om inte ja sommnar e fett trött sen laga mat och plugga :D seees senare kasnke :) byee



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0