Grattis tamara

Idag fyller tamara 16 år grattis grattis. För att klockan är över tolv då blir det idag hon fyller år inte i "imorgon" så det blir att jag fyller år i mon. Dvs på torsdag. Joj klockan är kvart i 2 och jag hostar nyser knarkar sönder halstableter näsan rinner gud vad sjuk jag är är inne från mobilen tänkte jag upptaterar lite haha lyssnar på ceca - grome moj- bra låt jag svär,joj det värsta är att jag är över trött men kan inte sova va fan. Joj hatas jävla och våra sjuk. Man får hallå tummarna att jag mår bättre på min födelsedag. Jag ska inte fira den 17 utan den 23 för lidija från hgb kommer vill mig och ska våra här i två dagar. :-D aja nu ska jag testa och sova fan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0