Guud vad trött jag är..

Hej bloggen är dö trött =(
Idag har jag haft en ass tuff dag asså hade jävligt svårt för o gå upp i morse sen var jag på jobb interjuvn det gick ass bra faktist :D , sen drog ja på stan kolla runt efter en allahjärtansdag precent till min bebi.. Men hitta inget =/ så får dra kasnke i mon efter skolan eller något..  Sen mötte jag alex o hennes tjej kompis så sjön brud en från malmö hahha bääst e hon hon skulle vara hundvakt till Chilla :)..
Så vi promenerade till alex från stan ass jobbit för de var s¨blött ute mina strumpor var ass blöta asså sen promentera vi till spårvagenen ohh fett jobbigt blött o svettigt vart de hahha. Sen drog vi till Frida satt o fika med henne ohh va söt son hon har guud va sööt den lillen e :D sen drog ja till stan möte min bebi där drog o handla lite sen hemmåt o där kom de jobbigaste på hela dagen ja var fett trött o då fanns det massa o städa så ända tills nyss har jag städat rahman sover gissa vad han ska göra i natt? sitta uppe hela natten antar ja hahahahha..
Blev lite matlagning och sånt nää inget plugg idag fan men men ska äta upp min pudding nu :D sen ska ja lägga mig o läsa i morgon är det skolan som väntaar.. Caaaoooosss..


EN GAMMAL FAVORIT
http://www.youtube.com/watch?v=LBFAJEucN7g&feature=related





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0