Han tänker så om dig hoe ;)

Hon har kommit förbi dig. Han läser inte när du skriver.
Han lyssnar inte när du säger nåtdet värsta e när du väljer nåt. Du valde honom men han ångrar det som fan
att han ens gick i förhållande som brann. Han kunde nite ens hålla sig, han sprang, från en hora som förtrollade hans namn.Du var den som gjorde honom blind gjorde honom yr o se nsa att de borde bli ni. Han var beredd på att tro det e ni tro de va du som va hans val o att slutet va ni. Du kunde sagt nåt han va inte lack då innan var
hans hjärta rött nu e det helt svart och hade du sagt nåt hade det vart tvärtom de va dina lögner som gjorde så att han stack bort ;)Du ville veta vad han kände? ajt lyssna du ville träffas som vänner men de e de trista han vill
inte ha ett ex som en vän för inga vänner han känner bär på en prislapp. ;) O att du älskar han? e skitsnack pinsamt att du ens vågar säga de, de  bevisar allt du vet om han psshh bäst o spola det du visste inte vad du hade förens du förlorat det;) Nej du trodde att du kunde hitta någon bättre o  tänkte "s väntar på mig tills nån sätter på mig tills nån sätter på mig du väck me kondomer täck mig  täck gålet språck mig ajajajaj spräck mig helt o hållet"
Så mizice ser han på de hela o han menar det även om han överreagerade du spelade så alla minnen ni haft stelnade trots allt. För han o du var aldrig menade för varann. En gång var du hans solsken nu e du ingeting be inte om ursäkt det hjälper inte ett skit. Nu när du e ensam så har du tänkt en hel del om du tror han e tveksam ja då tror du HELT FEL OM HONOM ;)



ÄNTLIGEN HAR HAN INSÄTT VEM HON ÄR =) GUUD VA SJÖNT..
TRO INTE ATT JA KOMMER FÄLLA FÖR DET DU SÄGER NU ;) !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0