Ingen vanlig födelsedag :-(

Hej lärare. Jag har börjat med den stilen och blogga via telefonen mycket bättre när man är sjuk. Idag fyllde jag 21 eller å klockan är efter 12 så det blir ju igår'. det har gått snabbt fan min dag idag har inte varit alls som en födelsedag. Nej nej. Vi har sjukstugan här hemma. Dagen började med att min älskade man kom hem från jobbet pga han inte orka mer han har blivit smittad. Så han är jätte sjuk. Vi båda låg hemma i sängen och bara mådde skit. Så till slut orkade jag inte mer jag kontaktade vårdcentralen och fick tid 10.15 min bästa pappa körde mig till vårdcentralen och följde även med in till dokton fick en host medicin antibiotika och alvedon 665 . Den alvedonen är grymt bra. Så pappa körde mig till apoteket och när jag skulle handla där var jag tvungen att ge idkortet. Och hon bara a lilla du det blir massa precenter från apoteket inget roligt va. Hahaha- sen kom jag hem telefonen ringde och massa meddelande fick jag men ja några fick svar tillbaka några inte mådde inte alls bra. Nu känner jag mig mycket bättre. Jag har ont i öronen som fan. Men men hemuppgetten som ska våra inne imorgon har jag inte ens börjat med fan. Måste göra den imorgon min bejbi är jätte dålig. Hans feber är 40grader vi var uppe på akuten för en timme sen men nej dom vägra släppa in oss. Ohh va arg jag blev herregud men men vad ska man göra så hela min dag i dag har varit apoteket doktor och pysslat om min bejbi. Men det är jag ändå glad över för han är ändå med mig. Förra året var han långt långt ifrån mig. Nä nu ska jag försöka sova lite. Ha det bra alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0