KraLjiCa postoi samo jedna jedina i to sam ja !

Hej läsare !
Igår var mormor hos oss o hälsa på vi satt till 10 sen drog vi hem till mamma o körde hem mormor..
Glömde beräta i går att jag  har fått en jobb interjuv på Måndag klockan 11 :) Dvs imorgon :D
Läängtar. I mon ska jag o alex gå hälsa på Frida o hennes lillkille..
Idag skulle jag tvätta kl 7 men ja hörde inte larm klockan vaknade halv 9 tänkte lägger in en del av tväten i allafall men naj någon hade tagit min tvätttid =( så ja de blev ignen tvätt tid för min del.. Fan nu har ja massor o tvätta asså.. Igår var det massa plugg när man kom hem och så ser dagen ut i dag också lite städning sen blire forsätta med mitt fördjupningsarbete och läsa i min bok som är ass spännande :) Nu ska ja sätta fart ses senare / CaariiiCaaa...


Izgledam ko kraljica jaka sam ko carica i bez njega sunce sja necu sa njim kuckice ja ;) !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0