Ohh vilken dag..

Guud jag känner mig som en plugghäst ..
Har pluggat pluggat och bara pluggat hela fu*king dagen helt sjuk
jag börja känna att ja höll på o svimma innan så min bebi blev lite små tjuri han bara du måste äta o drika inte bara låsa in dig i rummet och läsa o plugga lägg av !!
Så söt han hämta till mig blåbärsdricka han bara ja ska till willys så kommer han hem me två pizzor hahhahaha vi käka oss tjocka han hade varit o köpt pizza för att vi skulle slippa fixa mat..
men då kännde ja mig faktist mycket bättre :) Jag älskar honom groft mycket <3
runt 8a tiden rusa vi ner til tvättstugan för att tvätta fäör de va ledigt så vi hann tväta två maskiner bättre det än inget. Så nu har ja bokat till i mon kl 7 har ja tänkt mig o tvätta faktist sen runt 11 ska ja till jobbinterjuv sen blire mot frida tsm me alex :) Är jätte trött har pluggat ända tills nu guuud va trött man är asså.
Ska ta mig en sjön duch nu sen blire läsa i min boook off så bra den e jag läser "Flickan som inte fanns " fett intressant o bra e den :D nää nu äre som sagt duschen som väntar sen sängen o älsklingen ska ha datan han har knappt fått sitta för jag har pluggat :D Bye bye natti natti alla där ute




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0