På väg hem från stocholm.

Hej alla lärare. Ja jag vet jag har varit sämst på att blogga förlåt värkligen men min älskling lidija har varit hos mig hon kom i tisdags skulle stanna till torsdag. Men nej så blev det inte utan hon åkte hem idag istället. Så hon skulle träffa sin kompis i stocholm så vi körde henne och var i nacka köpcentrum ass stort alltså man kommer vilse va fan haha. Nu är jag min bejbi och senad på väg hem iallafall lidija stannade i stocholm hon åker tillbaka till helsingbor i morgon. Nu ska vi till min drottning för hon fyller 42 år idag. Bilder från veckan kommer självklart. Vi är i nyköping nu sitter inne på mobilen tänkte jag bloggar lite snabbt bara för att jag har inte varit inne så ni inte undrar varför men det är klart ni gör ändå men nu vet ni- har dö mot i huvudet va fan har inte sovit något idag hahaha. Jag och lidija var vakna hela natten. Men men smo sagt det kommer mer om hur mina dagar har varit. Kram / only kraaLjiiCaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0