Precenter i förtid :)

Hej läsare.
jag har inte varit inne på ett bra tag eller joo men fusk bloggat faktist heheh har itne haft tid helt änkelt.
Imorgon är det alla hjärtans dag :) så underbar dag :D.. Jag fick redan min precent eller aa den min bebi köpte till mig :) jätte sööt asså.. jag gav han bara en utav precenterna resten kommer i mon hihihih..
Jag fick även min födelsedagsprecent i dag :) det är en mob :D så sen bestämde vi oss att min bebi skulle ha en likadan så vi drog efter det direkt till elgiganten och köpte en till honom också :D så nu har vi likadana telefoner :D Översööööt :) .. idag har vi inte gjort något än varit hemma o softat faktist nu ska ja lägga mig och läsa i min bok:)





och sen min precent till honom :)



mycccckkkkkkeett kääärleeeek volim te <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0