Segaste Tisdagen någonsin..

Hej alla läsere är ni lika trötta som jag?
Skulle inte  tro det i dag är min dag segast någonsin jag är så jävla trött asså=(
Jaf vakna kl halv 7 fuska lite skulle vakna 6 haha. Så jag var fett trött orka inte dra till skolan asså guud sen mmessa ja min bebi o undra vart han har lagt mitt värdekort. Så får jag ett sms
- Bebi netrebati ta kartica ja cu zavrsiti u 7:10 pacu doci po tebe :) -
Ohh så sööt sjönt att man han en underbar man som ställer upp plus att han vet att ja inte är någon morgonmänniska direkt.. så han körde mig till skolan 10 i 8a var ja i skolan. Drog ut lite arbete som jag hade ´gjort. Det var jätte kallt ute faktist vi sluta skolan halv 11 så jag skulle gå till stan för o kolla på en precent till min bebi för allahjärtansdag precent :) men vad händer joo min bebi väntar på mig utanför skolan så sööt så ja sket i o dra men det var tur att han hade komit de va fett kallt ute. Men solen skiner o de känns som om våren är påväg :) snön håller på o går bort faktist.. Har tagit bild från mitt fönster i sovrummet så ni får se =)
sen drog vi till netto handla lite grejer för ja skulle fixa lunch vem träffar vi? joo min papi o mami hihihi =) sen drog vi hem käka drog till morsan o nu e vi hemma i gen. Min bebi gör eordning sig han ska till jobbet och för min del blir det PLUUUUGGG :)
Ass kul o plugga faktist :-) nu ska ja röra mig mot böckerna :) ha en trevlig dag alldelesama..
Vi kasnke ses senare ikväll..




Fiiint kolla de gröööna äntligen :D


soolen skiner me like like likeeee :D

En gammal låt men alltid lika bra o han är så fucking sexy :D
http://www.youtube.com/watch?v=qImb8J5hYsk



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0