Sjuk , sjuk sjuuuukk ...

Hejsan lääsare jag vet att jag har varit jätte dåligt på att logga in o skriva.
me n jag har äntligrn fått i mig lite mat och orkar komma upp..
har jävligt ont i huvudet och näsan bara rinner o rinner.
Min bebi åkte me min mosters man till sthlm skulle fixa några grejer däär och jag sitter här o döö förkyld köpte innan halstabletter och nässprey den sprayen jag köpte är för nästäppa och rinnsnuva. DET BEHÖVDES VÄRKLIGEN. Köpte även honung och vanlij te.. :) och fick med mig mc mat tänkte att ja skulle få i mig det fick i mig pommen men de andra hamburagen fick jag inte i mig alls..
Men som tur fick man i sig något iallafall.. Min kusin tamara har sin födesedags fest i dag eller rättaresagt nu.. Jag är värkligen ledsen att jag inte kunnde komma =( jag är värkligen ass sjuk..
så jag tänkte lika bra och vara hemma .. imorgon är det min stora dag jag blir 21 :D men som sagt är sjuk så min dag i mon kommer se ut som alla andra vanliga dagar för mig.. Får se fram till den 22andra då lidija kommer hiiit läängtar..


nu ska jag lägga mig och vara sjuk =(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0