Tidig lördag ..

Godmorgon alla glada människor som är uppe tidigt lördagar.
Jag kunde inte sova mer =/ så jag gick upp vakna vid halv 10 =/ omöjligt o sommna om fast jag la mig halv 1 i går :S helt sjukt men men.. Som sagt idag fyller min världens bästa moster år bäästaa GRATTIS GRATTIS.<3
I går var min underbara familj här på middag :) jag hann inte ta kort =/ ja tänkte inte påt om jag ska vara ärlig så det blev inga bilder =/ .. Men men vi hade ass trevligt käka massa mat och gott jätte trevligt var det :)..
Vi käka kyckling med potatisgratäng och sen fixa ja meza. Aa det vet inte alla vad de e men de e sånt "mat" man äter när man driker pappa drak lite och min älskling med :) Sen käka vi massa gosaker :) lite onyttiga men det kunde vi vara för det var faktist en fredag :) .. Mycket musik och käärlek var det :).. Mamma, pappa och mina två små änglar var med. Sejdo o senad dom var på fest någonstans fan vet jag.. Men det va jätte kul faktist :)..
Dom kom vid halv 8a tiden satt till halv 12 :):) jätte kul var det :D Får se kasnke går över senare till dom tar kaffe eller något vi har itne varit där på ett tag jag har massa o plugga fan. Och i dag kommer Halid Muslimovic men vi ska inte dra.. För jag har värkligen massor o göra nu med skolan så jag tar skolan som nr 1 !!..
Var på bibloteket i går också låna massa böcker därifrån har jag lite bilder :) Nää nu ska jag gå och läsa i min bok ha en trevlig lördag alla / Mrs Kolic :D


http://www.youtube.com/watch?v=8OLpuXg9jqU

OD VINA NIJE OD KARMINA OHH VA JA ÄLSKAR DEN HÄR LÅTEN LYSSNAR PÅ DEN NU BÄÄÄSTA E DEN :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0