The trash I throw I will never pick it up again remember that hoe ;) !

HAhahahahhaah satt innan och läste en hoes blogg omg asså hur dum är man egentligen?
hahahaha seriöst snakar massa shit om en person sen sitter man me den personen och snakar i timmar hahaa herreguud seriöst hur gammal e du egentligen vf tror du jag skulle vela ha ett skräp jag redan kastat inte och inte plockat upp i alla dessa år`? Synd bara att han trode at
t du älskade honom ;) ! Och alla dina "sorliga" låtar du lägger kobajagi för honom ahahhahaha seriöst du gör det bara för att han itne ska gå vidare du borde skämas seriöst asså..
Du bara väntade tills jag skulle gifta mig sen lämmnade du honom. MEN HOOOOEEE DU BEHÖVER INTE VARA OROLIG JAG SKULLE ÄNDÅ ALDRIG ALDRIG NÅGONSIN TA TILLBACKS HONOM ALDRIG ALDRIG !

The trash I throw I will never pick it up again remember that hoe ;) !

Så din tre år har du bara slösat i onödan för att som sagt jag plockar aldig upp dom cergarija ja kastar ;) fuuuuj.. Äkligt värre juuh..
Jag tycker det är rätt åt honom att du gör så som du gör, ali du e van vid sånt ;) snaka massa om mig när jag gick vidare " shit efter ett år o 4a månader " direkt hon går vidare bla bla bla
du da??????? efter 3 år vec se sa drugim jebes ;) Jag vill bara att du ska veta jag har en man jag älskar av hela mitt hjärta stoce meni to sto sam prva bacila ;) a poslje i ti ;) man behåller inte en gammal trasa ifall den ff går och andvända ;) Jel tako kuckice ?? hahhaha.. Herreguud jag fattar egentligen itne koji ti je cilj da pises od mene jag vet du är svartsjuk det vet jag men asså kan man vara så svartsjuk? så länge `? VARAR DET SÅ LÄNGE??
LYCKLIG LYCKLIGAST ÄR JAG ! A FÖR ATT DU E SVARTSJUK TO JE TVOJE MALA KURCIIIVEE ;)

cergaru jedan nedaj opet da te prevari bolece te, ona ne mari ;)
to je zakon njene visosti da za tebe nema milosti.
Ona samo glumi kraljicu a ja u njoj vidim jadnicu
sve je, samo nije svetica al' za glumu cista petica !
Ona je prava nocna mora ma, i od najgore je gora
a ti opet ne mozes bez nje.
Veruj, nisam andjeo ni ja drugo mi je ime nevolja (H)
ona je to, to vec svako zna
samo moja imitacija


http://www.youtube.com/watch?v=_8TXz24vfCo




Renovering på gång ff nu har vi ändrat oss det blir säkert hela rummet vi ska renovera hahaha :) så lägenheten är upp och ner guuud..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0