- Halid M, Mirjana B - Elvira R , Enes B -

Okeeeeej som ni ser på tiden ja blogga sist och denna blogg så fattar ni att jag itne har rest på mig o tagit ett bad hahaha.. Jag va inne på svefeste o jag ser att nu den 5 Februari kommer Halid muslimovic omg omg omg omg omg omg JAG MÅSTE MÅSTE MÅSTE GÅ !, Messade min mami men hon sover så klart heheh.. Hon ska upp och jobba i mon men ja får ringa henne i mon jag vill att hon ska med :D men tror inte hon kommer vela det för de e i Bosniska klubben o hon gillar inte de stället direkt =/.. Men som sagt han kommer och någon Mirjana men men han är huvudpersonen så klart.. OCh sen kommer Den 25 te Februari Elvira rahic och Enes begovic o dit ska vi gå de e redan bestämt jag och min bebi såg för någon dag sen att do skulle komma men om halid viste vi inte :D vi måste bara draa asåå omg.. Nää nu ska ja dra och lägga mig klockan är tio över 1 och ja sover inte o ska upp SENAST 7 I MON .. Snaka om att jag kmr få dra upp mig sj från sängen hahahah.. Aja nu ska ja dra mig ska lägga mer bredvid min älskade man o pussa sönder honom hihih han e så sööt jag svär.. Älskar han av hela mitt hjärta snaka om att han kommer bli överaskad när jag berättar att halid kommer ajooj.. Jag svär h¨ller tummarna de hårdaste jag kan bara att mamma och pappa hänger på fan.. Skulle bli övernajs.. E helgen äre GISLAVED & Göteborg som gäller :D Läängtaaar.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0