1 år & 4 månader <3





Grattiiiis bebii i dag är det 1 år & 4a månader mellan dig och mig :)
Guud vad tiden rinner min bebi ligger i sängen o sover så när klockan var precis prick 00:00 så hoppa ja på sängen o väkte han och gratta han o han gratta mig :D Men ja hann innan hihih :D Vi tävlar i bland vem som ska gratta vem först hihih :D Gud va sjönt det känns jag kan lovar er har värkligen sätt fram till den här tiden :D .. ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN OHHH VA SJÖÖNT !.. 
Jag har aldrig har ett förhållande längre än 1 år o tre månader men nu är det så sjönt att det är borta :D att jag och min bebi har det så bäst nu hans rekord var 9 månader :D 
Så jag är LYCKLIGAST NU JAG LOVAR !! .. Ahh imon får vi se ifall det händer något mer ville bara skriva ner detta hihih :D Snakar lite me hasrett på FB ska dra och lägga mig snart och på börja och läsa min bok som vi fick av läraren i dag Kris och utvecklig av Johan Cullber :D SPÄNNANDE :)

On je sve sto imam <3

Grattis bebi <3 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0