Bästa morgonen på länge !

Hallo alla glada..
Idag har jag fått sova ut :) så sjönt gick upp dushade och min bebi hade fixat frukost..
Han hade komit från jobbet så vi käka frukost och jag fixade mig lite så skulle vi dra till stan o handla precent till Ajla och Alen :) .. Så fick jag ett mess av Comviq om att min kompis är slut.. så jaha då vare bara o tanka tänkte ja.. Sen precis när jag la ner tel så ringere ja bara va fan kommer aldig i väg höll på och sminka mig.. Tar upp telefonen ser ett 011 nummer.. Så ja svara o guud ni anar itne vem de va hahaha.. De va arbetsgivare på personligasistent som jag hade sökt för någon dag sen då alex va häär.. Ni anar itne då hur bra mitt CV måste ha varit att han hörde av sig efter två dagar hahahha jag mejla mitt cv den 12 te o idg eller aa de blir i går för klockan är 02:15 hahahhhah hörde han av sig två dagar senare och han var döö påå :D tror nästaan jag har jobebt han ville bara träffa mig och så.. asså de känns så sjönt så det är Jobbintervju som gäller på Måndag klockan 12 :D guuud vad jag längtar :D:D:D:D:D:D:D YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES... Jag och min bebi åkte direkt för o se vart de e :D ass trevligt område vill inte skriva ut så mycket finns all slakt folk som läser blogg nu för tiden :D sen drog vi till stan köpte en shorta me bälte till ajla och en polistation till alen dom har slagit in dom så ja hann inte ta kort påt men mne.. Sen drog vi till mamma :) softa där sen drog min bebi till jobbet o ja till mormor va där till 9 sen kom min man o hämta mig o vi drog käka pizza sen hem :D
Vi la oss kl 11 men jag kunde inte sommna, så ja log i sängen til rolv de gick inte så ja gick upp snakade me sarah lite o lyssnar på musk :D..  HAHAHAHAHA JA HÖLL PÅ SKRIVA BLOGG SÅ HÖR JA MITT INGENSTANS FRÅN SOVRUMMET OCH MUSIKEN HADE STANNAT..

Älskling - Ljubavii?
Kraaljiica - staje?
Älskling - donesi mi taj vocni sok ..

hahahah så sööt han e guud.. ja blev liv rädd först hahhaha.. Så jag gick ut på balkongen hämta en ass kall till honom han ville ha sån frukt juice :D så han bara ohhh va gott kall också så fick ja en puss :D han bara vf soveru inte ja bara jag kmr ska bara blogga färdigt hahahhaa.. bääst e han ja svär



Ena ögat var sminkat när arbetgivaren hade ringt. He make me smile :D



Just nu lyssnar jag på ceca off va ja älskar när hon säger detta de e så sant så :D klart jag gör om lite låten som vanligt :D KOLLA PÅ CECA HÄÄROFFF VA HEEEEET HON E ..
http://www.youtube.com/watch?v=oVcaJWVUQk4



Kad sam ga  blize pogledala
zgodan je i ne
dobar si za jednu noc
al' ne i za dve ;)
Okolina moja zna, okolina ce ti reci
da za tobom, provereno, vene necu seci
ode jedan, dodju dva
proci ce ih jos toliko
a ja drhtim samo kad mi je zima
ne svidja mi se niko

Ej, nemoj da se zanosis
da te zelim ja
ti si samo jedna jos
lazna uzbuna ;)

Jedan vise promasaj
greska i plan B
dobar si za jednu noc
al' ne i za dve ;)

DEN BARA ÄGER DE E INTE HELA LÅTEN TAR INTE SKRIVIT ALLT MEN DE JA JUST DÖÖÖR FÖÖR HAR JA SKRIVIT NER :) Nu är klockan 5 över 3 ska lyssna ännu en gång på låten sen blire sängen som väntar..
Imoron är det Gislaved som gäller, sen på söndag GBG :D sen åter hem :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0