Duktiga jaag :)

Heeej dääär :)
Idag har jag varit jätte duktig faktist, Jag vaknade klockan 8a för att jag skulle ringa ett viktigt samtal :) så gjorde jag det min bebi höll på och göra iordning sig han skulle till jobbet.. Så jag ringde men han var itne där han jag skulle prata med :D.. Så han skulle ringa tillbacks typ halv 9- tjugo i 9.. Så jag gick upp fixa kaffe till mig och min bebi vi drak kaffe sen drog han till jobbet... typ tjugo i var kl så ringer min mob dolt nr.. Jag trode han skulle ringa på hemma nr för jag gav mitt hem nr också :) .. Så pratade vi och fixa allt de där som skulle fixas :D Så nu är det bara bra tycker jag slipper gå här hemma o vara orolig fan.. Så min bebi tycker också att det är bäst att jag fick det fixat :) .. Sen vare storstädning som gällde faktist hela dagen i dag har små städat o så men har inte stor städat sen nyår fan.. Helgen innan nyår till och med så det är fan 3 veckor sen ja storstäda så jag fick göra det i dag är helt slut aså =/ plus att jag tvättade från 11-14 döö mycket tvätt hade vi för min brosha hade ju spytt ner massa lakan o shit hahaha.. Så jag tyckte de va lika bra och fixa allt innan vi drar till min zava :D . Så ja storstädade mamma kom typ vid 12 tiden vi satt och snakade och jag var så duktig i dag fixade min bebi favo mat.. Pasulj (grah) så vi satt och käka.. Sen drog morsan vid 2 tiden och ja skulle ner till tvätten och min bebi följde me så vi skulle ta tvätten men allt hann inte torka som tur hon som skulle tvätta skulle inte ha torkrummet utan bara tork tumlaren så jag fick torka så jag har tvätten ff inne :D så sjönt och få ha det faktist..
Har tagit upp en tvättkorg men de finns massa tvätt där nere som jag ska hämta upp innan 6 iallafall.. Min bebi har lagt sig han ska jobba sen kl 7 igen.. Så jag har fett tråkigt funderar om jag itne ska baka någon rulltårta eller bullar kasnke .. Hmmmm.. Får se får hitta på något just nu e jag fett trött och de e jätte sjönt och bara sitta ner o tare lungt.. Ska in snart och dusha sen får vi se vad jag hittar på see you later aligeter..













dom tre sista bilderna dom är från igår lite mys pys i går hehehe.. o paper sortering :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0