Glad glad glad glad glaaaaaaaaaaaad :D

OMMMMMMMMG VA GLAAAAD JAG ÄRRR :)
Först ska jag börja med att säga att läkarbesöket gick ass bra :)
Drog upp vid 9 tiden var lite sen hahaha men som tur skulle min bebi köra mig så jag drog in
och bara fica till mig snabbt sen drog vi till läkaren, min bebi drog till jobbet så jag skulle åka spånkan hem.
Gud asså i dag hände en grej guud vad glad jag blev asså.. Bääästa
Min bebi är också jätte glad asså det är så bäääst nu blir alla sugna på att veta hahha.. Ska inte skriva inte för dig hoe ;) utan de finns andra spioner ;) .. Så jag pallar inte skriva ut det här men de räker att min underbara familj vet och jag och min älskling vet det räker gott o väl :D I JUSTE LOOOOOVEEE ITTT..
Iallafall så kom jag hem runt 12 tiden de tog tusen år för mig och komma hem från sandbyhov ända till hageby fan.. Men men sen kom jag hem satte mig och läste lite, sen fick jag en jävla faktura på 550 kr från eon :O
Va fan för en fucking måååååååååånad :O:O;O;O höll på o döö fan och vi hade redan fått en annan faktura från andra lägenheten för två månader 662 kronor.. Så de blir mycket så ringde jag dom o prata med dom men dom påstor att jag har börbrukat så mycket el i December månad :S visst de e jultiden MEN NEEEEEJ !
men men låt dom va.. Nu har jag skrivit upp EXAGT när jag betala fakturan o sånt så får vi se nästa gång hur mycket de blir.. Sen satte jag på musik städade lite fixa käk o ringde alex vi snaka en stund o bestämde o ses :D Så kom hon me sötnosen chilla hit :D Sen drog hon hem o jag och min bebi drog till mamma .. Nu jobbar min älskade man så ja sitter härt :D Aaa juste har sökt jobb i dag :D håller tummarna :D

Funky G Tequila BÄÄSTA LÅTEN jag har hört på länge..

http://www.youtube.com/watch?v=99BG4y9Bzrs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0