God morgon :D

Hej ala glada kött & blå bär :D
Vaknade runt halv 3 de e helt sjukt vad ja sover nu för tiden =/ någon stämmer inte med mig asså..
Visst att ja tvättade igår och att ja gjorde mycket här hemma visst det tar på krafterna MEN ja la mig runt 11 tiden och vaknar halv 3 =/ . Fan börjar känna mig depprimerad :O.. Måste st'lla klockan o värkligen vakna tidigare..
Jaa i dag är det Lördag o det h'nder inget spciellt i dag, förutom att ja måste vrkligen ta o plugga ska göra det senare. Har innlämmningsuppgift tills på Tisdag likka bra och göra den.. ja har påbörjat men e inte klar :D
Sitter i sovrummet snakade me morsan innan hon ringde på hemtelefonen :D Så dom skulle kasnke komma förbi senare men får se kasnke drar snart me älsklingen till dom..  Har inmte varit där på ett bra tag :D
JA BARA LÄÄÄNGTAR TILLS TISDAG DÅ HÄNDER 3 SAKER SOM GÖR MIG GLADA :D
1.Skolan
2. Jobbinterjuv
3. ÄNTLIGEN :D:D:D:D:D







/ See you



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0