Grattis på födelsedagen världens bästa svärfar <3

Idag är det ingen vanlig dag för det är min svärfars födelsedag
huurra huuraa hurraaaa..
Grattis på födelsedagen :D

Idag har jag också min bebi varit o handlat lite grejer som vi ska ha med oss till gbg i mon :)
Ja har självklart shoppat på gina fick med mig lite grejer hem:D
Sen var vi hemma hos mina föräldrar min underbaraste bror Sejdo köpte en ass fin tröja och ett ass fint armband till mig :D Ohh va sööt han e.. Sen kom vi hem städade o packa ska jag göra nu sen dusha o lägga mig :D..



Lite grejer jag fick med mig hem och precenten av broshan ..

Rosa linne ass sött och liknande örhänge till :D

Tunika o halsduk till :)

Tröjan jag fick av min brosha :D o armbanden :D

O så här vart det när man gjorde om lite :D

Denna köpte ja till fata :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0