Helgen..

Helloo alla däär..
Har inte varit vid daton dom här dagarna för jag har inte varit hemma. Vi åkte till Halmstad på FRedag till min mans kusin hennes son fyllde ett år :D så vi var där o fira honom det var kul faktist. Oplanerat men kul heheh, sen på kväällen åkte vi till Gislaved då vi sov över hos sanela vi var där till 5 dagen efter.. Sen vare åkta måt gbg.. jag är helt slut har inte så mycket o skriva men de va kul :) har itne så mycket bilder men några få bjuder ja på :)



Jönköping :), min bebi skulle köpa kaffe :)

Min älskling trött kör måt H - stad ;)

Ja på morgonen innan vi skulle åka

Min bebi fotta mig ja sommna på väg till Halmstad ..


Hoe de gär är KäääärLeeeek som aldrig dör ;)


Hor-stad ;)


Halmstad 103 km
Gislaved 14 ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0