Hoe hoe hoe hoe !



Rahman får mig och le volim te bebo <3




Hej läsare igen jag måste bara blogga detta kommer döö om jag inte gör det.
Sitter här och bloggar så ringer telefonen kollar "DOLT" jag brukar inte svara på Dolt men jag bara hadje ja svarar.. Så svara jag.


Jag - Hallå?
Hon - Hej sta radis?
jag - Nista vem är det?
Hon - Det är jag __________
jag - aha? vad vill du ?
Hon - e du ff sur?
Jag - säg ist vad du vill..
Hon - Jag brukar vara inne på hon hoe´s blogg och läsa lite..
Jag - och ? ja bryr mig varken om henne eller om dig elller om någon av er ! vad vill du asså?
Hon - LYSSNA IST !!
Jag - M ?
Hon - gå in på ______________.. och läs längst ner.. Hon skriver ff om dig och shit :S



SÅ pratade vi en stud asså shiit jag kan inte fatta det har gått flera år och hon sitter och kollar in min blogg och läser och allt asså jag kan itne fatta hur jävla dumknullad man kan vara seriöst?
Hahahhaha du lekar med han som du vill och tror att du e någon du leker med hans känslor och shit tror du seriöst jag bryr mig om din fucking blogg och dina äkliga horbilder seriöst asså hur gammal e du? ÄR DU VÄRKLIGEN 21??? ÄR DU DET ?? HAHAHHA SKULLE INTE TRO DET SNÄLLA.. asså shiit..
Har gjort slut me mitt ex och ff glor och snokar efter mig HAHHAHAHAH DETTA KALLAS DESPERAT GUMMAN TRAZI SEBI MEDICIN.. Äkligt värre juh.. jag har min man jag behöver inte det jag slängde bort för flera år sen ;), bara för att jag e tusen gg finare än dig ne znaci om du sitter  hemma o drägglar efter min blogg dace ti moja ljepota preci kuckice jebena ;) .. Seriöst jag var bara tvungen och ringa rahman o berätta HAHAHHAHA.. Han bara ma puti je ljubavi ona nije normalna.. Jaa läsare om ni undrar var min kära man e så e han och jobbar :D hihih .. Herreguud helt sjukt att man orkar hålla på.. Ahh orka skriva mer om dig ali hocu samo da znas da znam dame spioneras ;) ÄKLIGT JU..



HOEE SYND ATT MIN STIL OCH MIN SJÖNHET INTE SMITTAR ;) ! FUCK U AND HAVE A NICE DAY !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0