Idag är det ingen vanlig dag för det är Dzenans födelsedag huurra huurra huuraaa !

Grattiiiis sötnosen på din 10 års dag :D
Idag fyller min mans brors son 10 år :D Va tiden går snabbt asså hehe..
Kommer i håg förra året så köpte fata och rahman en playstation till honom :D
Det har redan gått ett år fan :O , Vilket fall som hälst så önskar jag han de bästa i livet :D <3 och en toppen bra dag som han sent i sitt liv kommer glömma :D <3<3<3


Jag vaknade runt halv 10 tiden ser att min bebi inte är vid datan längre för ja vaknade runt 8a då satt han vid datan.. Så tänkte jag aa men har har fått extra och jobba :D..
Så gick jag upp kolla lite på tv :D , sen vare och vara i gång direkt :D Ringde massa ärenden på morgonen så nu håller jag på och söka sommarjobb :D För vi ska inte på semester i sommar utan vi tar det i vintern sen :D
Så lika bra och jobba&slita när man väl är här hahha..
Ringde innan också till Psykatrin avdelningen där jag prakticerade innan :D Så där har jag också lämmnat in ett cv så man får hoppas att det kommer någonstans ifrån ett possetivt svar :D ,
Som de vårdcentralen jag ska till i mon på interjuv :D Då får man hålla tummarna de hårdaste man kan för och komma in :D Igår när vi kom hem från IKEA så pluggade jag färdigt så nu är det klart :D Nu är det bara och gå till skolan i mon och lämmna in den :D ohh i mon händer pungt nr 3 som ni såg på min lista längre ner på bloggen :D:D:D:D:D:D har läängtat ass längee fann ..



Nu blire stäääädaa..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0