Jobbintervju + vikning av kläder + stykning ..

Shulululu alliiihuuupaaa :D

Först ska jag börja med och berätta o min Jobbintervju guud va bra det gick asså..
Men jag tvivlar lite på ifall jag ska ha jobbet det gick bra men jag vet inte vissa saker gör så jag säger ifrån =/
Men får se kasnke tackar ja bara till 4a veckors tid :D . Vi får se får inte avslöja allt för mycket det är
TYSTNADSPLICKT SOM GÄLLER !  Jag vaknade lite sent sjulle vakna runt 8a men vaknade halv 10 =/ jag o min bebi kom vid tvolv tiden hem i går =/ så de va jobbigt men men som tur så körde min älskling mig :D så de va nice faktist :D.. Sen efter Jobbintervjun så drog vi till Willy´s och handla lite mat och sånt.. Sen kom vi hem och då var det kaos i sovrummet alla våra kläder åt 20 olika håll.. FAST MINA VAR ÖVER ALLT DE VA MER MINA ÄN RAHMANS HAHAHA.. Så jag bestämde mig och fixa allt detta. Jag tvättade också så de var ass jobbigt asså..
har tagit lite bilder så ni får se :D Ooo guud juste jag fick ett ass fint kort på rahman när han var bäbis guuud han ser ut som en fliicka asss krulligt håår o jätte ljus guuud va sööt han var jag tog kort me min digital kamera men man ser inte så bra men ska lägga in den nu så ni får se :D




Imorgon är det skolan som börjar ;) !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0