Läängtar tills i mon :D Wiiiieeee....

Hej alla läsare :D
Nu är jag ny duschad :D Och fräääshh..
Måste påpeka om att jag har blivit jävligt duktig på att skriva blogg :D
I juste love it :D , ass bra är det :D Just nu har ja duschat och sitter tänkte berätta lite vad som hände efter att ja har skrivit sist hihih :D Jag var inne o blogga lite i morse :D.. Eller aa på förmiddag :D
Som sagt ja har städat så allt söndasstäd som man gör är klart på en måndag hahaha:D
Så de e klart så sjönt måste jag påpeka :D .. Sen har vi kollat på film i dag jag och min bebi vi kollade på She´s the man :D Vi laddade ner 4a filmer :D Vi ladda ner
* 50 First dates ( som ni kan kolla i mon (TISDAG)  på kanal 3 klockan 21:00 :D )
* She´s the man :D Den såg vi på idag :D
* The Tourist , min sötnos hasrett sa att den var bra hon hade sätt den =/ Så vi får se min bebi snoka lite på den innan han bara den värkar itne vara så bra så vi får se :D Den får vi se på i mon :D
För det är ganska sent fan klockan är 23 snart och ja sover inte ja börjar skolan i mon 8a :O
Så min bebi vet inte ifall han kan köra mig i mon pga han ska jobba från halv 6 =/ så vi får se annars blire vakna 5 ist för 6 =( jobbigt värre men men.. Sen efter att vi såg på filmen runt 6 tiden drog ja till morsan va där till 22 sen drog vi hem ja drack tee och min bebi kaffe :D Sen drog ja in och duscha :D .. Nu Duschar min bebi och ja bloggar lite :D Imorgon är det mycket saker som händer :D Om ni har läst i mina förra blogg så är det 3 saker :D
1. SKOLAN
2. JOBB INTERJUV Wiieeeee :D
3. DET BÄSTA BÄSTA BÄÄSTA LÄNGTAR SOM FAAN !!

Ohhh så glad ja är jag och min bebi snakade om de innan ohh så glad man kan vara asså :D Men men som sagt bäästa .. Juuuuste glömde berätta fan Min älskling kommer från hgb den 22 Feb :D:D:D:D Lidija kommer :D Fan att hon inte kunnde komma på min födelsedag = ( Dom har ju sportlov en vecka efter oss =( Så hon skulle te STHLM men en tjej kompis :D Så hon ringde och sa att hon skulle komma två dagar hos mig också :D Ohhh så glad ja är fan de va ju ass länge ja träffa henne =( , ohh jedva cekam så kul det ska bli :D I mon ska hon boka bilijeterrna bässta :D:D:D:D Nää kära läsare nu ska ja röra mig och fixa lite mys pys innan min man kommer ut från duschen :D:D God natt alliiihuuuppaaa 


 

Jag älskar mina föräldrar dom är det bästa jag vet och har hänt mig
MYCKET KÄÄÄÄRLEEEEK <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0