Nyårs löfte :D

Äntligen har jag tagit tag it :)
På onsdag ska ja Corre o Alex o träna på gym :D Mitt nyårs löfte e börja träna o SLUTA RÖKA HELT !
Nu kasnke ja röker 2 - 3 cigg per vecka inte ens de.. men ska sluta helt hat ja lovat mig :)
Min bebi har också börjat o lägga ner ciggen visst han fuskar lite mer än ja men han e duktigtfaktist...
guud kan inte tänka mig att snart äre ett år sen min bebi åkte tbx till kosovo :O
Guuuuuud va tiden bara rinner :O asså guuud..
Min bebi soverf ja bör också sova men ja messar lite me alex så ja passade på o lägga ut lite bilder på facebook o blogg, bloggar lite sen blire ta ett glas vatten e döö törstig men pallar iktne gå upp från soffan hahhaha..
lyssnar på azis o Idiras låt ass bra ja svääär :D hääär lyssna ni meeed pa se cujemoooo caaaaooo



http://www.youtube.com/watch?v=X9a-Pe8s2wk&feature=player_embedded






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0