Nytt internett & Hemtelefon :)

Tjaa lääsare
 idag vaknade jag runt halv 2 tiden i går jag o min bebi satt uppe ass länge och kolla på serier till 4a på morgonen fan haha.. Så sen fixa ja till lite hät hemma sen ffixade jag mig så skulle vi dra till hageby och skaffa en hemtelefon :D de e dagt imamo sve det är bara det som saknas :D så vi fixa oss och drog..
så till slut kom vi hem me två påsar med 3 påsar. Bäääästa ja svär e inte alls dyrt vi fick med hem en rauter , mobiltbreband, hemnr, och hem telefon :D ja tog kort på allt :D de va ass nice faktist :D
Nu sitter jag med min bebi ja bloggar o han snakar me sin bror från frankrie i hemtelefonen det är gratis för hans bror o ringa till Sverige :D nice fan..  O vi valde SJÄLVKLART och ha privat hemnr o även när vi ringer ut äre privaat.. så vi slipper halmstadshoe ringandes hit ;) .. Det är jätte sjönt och ha hemtelfon faktist och den nya internetten vi köpte e ass bra vi har en hastighet mellan 8-14 men den kommer aldrig upp till 14 så han sa till 12 max minst 8a så ass nice kan kolla seirer dyngnet runt ja svär :D ass bra äre 318 kronor i månaden för både hemtelfon o internett ASSS BRA ME LIKE LIKE LIIIIIKEEE... Ska bjuda på lite bilder sen blire mys pys o serie för mig och min älskade man <3



jag bara älskar när mina dusmani läser detta o dom känner hur det kokar i deras kropp hahhaha..
JAG BARA ÄLSKAR MITT LIV IMAM SVEEEE I VISE OD TOGA :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0