Ona je kucka prava ;)

http://www.youtube.com/watch?v=_8TXz24vfCo


Ohhh guud asså att man orkar sitta o skriva de som var innan 3-4a år sen herreguud..
Inte för att något av detta e sant. du kan inte se skillnad mellan VARNING O SVARTSJUKA ;)
hahaha asså gud ja bara döör medans ja läser din blogg du e barnsligt svartsjuk asså.

1. Jag varnade dig , vad fick du till slut? SANNINGENN o den svider ser ja ;) ;)
2. Ja var aldrig svartsjuk, skulle jag vara det skulle ja rymma till han de va hans önskan att ja skulle göra de ;)
3. Du är bara en blillig kopia som kollar o snoor saker o ting ja gör, klär mig , fotar mig osv..

Ja skiter i gör va i helvete du vill ja skiter i både dig och honom ;)
jag har min man som ja älskar av hela mitt hjärta.. Vad har du ? MITT SKRÄP SOM JA KASTADE FÖR SNART 5 ÅR SEDAN ;) oJJ Juste du har ju inte ens han kvar.. ;) tu si pokazala hur bra tjej du e..
Visst ni var "vänner" åker utomlands tar värsta porrbilderna tillsammans KUCKO POSLJE JEBANJA NEMA KAJANJA ;) De måste du veta ;) du kan inte ta tbx de du gjort me han ;) han behandla dig som en riktigt hora asså.. Han la ut massa låtar om dig förut på din fb a du toffla eftedr han.. TO SE ZOVE KURVA A du kallar mig för något hhHHAHHhahha kollla dina egna misstag sötnos sn välkommen tbx !



Ma, postalasi crna i  kucka prava legla si sa njim da me ponizis HAHAHAHAHHA
tebi tesko je, al nebrini kuckice poslacu ti pice na njemu posveta, bas je slatka osveta ;)
Mizo nemoj da se pravis luda bolje kleci, puzi, moli iz te koze nemas kud ;)'










/ JediNa Buba bila i ostala !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0