Onsdag 5 Januari :)

Idag har jag haft en toppen dag lovar :D Så jävla kul jag och
alex har haft det hehehe. Dagen börja med att Linda kom till mig och jag skulle fixa hennes naglar hon blev övernöjd faktist och hon skulle till Sthlm för hennes kille skulle jobba så hon drog dit :)

Bjuder på enbild avv Lindas naglar




Sen runt 5 tiden drog jag och Alex till gymet corre kunder inte hänga me hon skulle på middag hemma hos hennes mormor.. De gymet tyckte ingen av oss att den var bra så vi sket i o träna av huvudtaget där eller rättare sagt prov täna.. Men vi ska någ köpa träningskort på centralbadet men vet inte hon skule me becka till Vilbergen o se där fanns det coskå ett gym som becka går till så vi får se :D sen drog vi softa lite på stan köpte en ass sexy ring på glitter för 50 kr skit fin var den ja svär :D .. Sen drog vi hem till mig jag fixade alex naglar sen kom min bebi hem så cvi åkte hem till alex för hon skulle hämta chilla. Chilla är hennes ass söta vove men ja glömde ta me mig kameran så ja fotade inte chilla =( .. Men lite bilder finns o kolla på :D



Så ser ringen ut som jag köpte :D hahaha kolla alex fingrar mina naglar ser nästan oranga ut.. hahaha fat de e sån roa naglak ahaha


hahaha alex alex bääst e du



För dig lilla hoe ;)


HAHAHHAAH FÄRGADE RINGEN OCKSÅ DEN PASSA JÄTTE FINT FAKTIST =) DIGGA DEN MER SÅ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0