Pita me spinat :D

Heeeeej alla läsare :)
Är ny vaken faktist hihih min dag var inte som jag planera den hehhe den har bytt lite på sina tur ordning heheh.
När jag loggade ut från bloggen sist ja blogga, så ringde min tel o de va min zava fata vi snakade en timme typ så la vi på så ringer tel i gen :S,, och då vare Alex hehehe så vi prata typ en halv timme sen satte ja mig vid datan i gen tänkte söker lite jobb sen ska ja lägga mig.. Nää då ringer tel igen o de va en gammal vän till mig :D
Vi satt typ i en timma o bara snakde hehehe då hann klockan bara gå.. klockan hann bli 3 - halv 4a o då ringde min bebis tel de va hans chef så han gick upp o då tänkte ja ahh ingen idee och sova.. Så ja fixade pita ohh den blev asss good asså.. Mmmmmmm jätte bra vart den.. Så vi käkade sen kolla vi på serier :D Så som vanligt när ja lägger mig och har inte sovit bra 3 nätter i rad ja däkar hahahhahaha skulle egentligen ha datan från min bebi vi halv 7 han skulle dra och jobba då.. men nää jag försov mig hehehe så alex ringde halv 8a så vakna ja då hehehe.. Försent en timma haha.. Men men så ja ska blogga lite sen ska ja hoppa in och ducha sen blire kolla på Najbolje godine :D offf de e så spännande nu ja svär.. Ska lägga in lite bilder ja hann ta medans ja lagade pita :D Är fett trött men lika bra att ja vaknade imellan åt så ja slipper vakna i mon kl 5 hahaha..
Imorgon händer inget speciellt har inte planerat in något speciellt förutom att ja har tid hos Arbetsförmedligen klockan halv 2 jag fick en påminelse på telefonen :D Så de e bra :D:D Får ta mig dit redovisa lite sökta jobb och sånt.. Så får ja hålla tummarna att ja får jobbet som ja ska på interjuv om på tisdag. De där med personligasistent. Hmm  ja tänkte efter lite fan ska man värkligen jobba för sin egen chef asså klart man ska jobba för sin chef men min chef ska vara han ja vårdar =/ de känns inte rätt bara.. Ifall jag blir utvald och ska jobba där så tror ja ändå ja kommer tacka nej. Ja har tackat ja men sen ska ju han höra av sig också men jag vet inte känns det inte rätt så tror ja inte man ska satsa påt då heller.. Tror ja kommer skippat..
Just nu sitter jag hemma och väntar på att min underbaraste man ska komma hem.. Och lyssnar på en gammal favorit av Elma sinanovic - Treba mi bogami Kommer i håg när min bebi var i kosovo o ja var hemma sj guud vad ja var ledsen alltid när ja hörde på denna låt guuud.. Men men nu är jag den lyckligaste.. Ska bjuda på lite bilder så ni får en smakprov om hur got de var heheh..



Nu ska ja hoppa in i ducshen och dusha :D Caaaaooooossss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0