Saknar sommaren =(



Godmorgon :D
Nu har jag vaknat skapligt tidigt :D och la mig tidigt också känns sjönt att kunna vakna tidigt utan att dra mig tbx till sängen :D , Min bebi ligger i sängen och latar sönder sig hahhaa låtsas sova bara för jag ska upp först och fixa frukost hahaha.. Men ja planerar faktist ta en dusch innan :D
Vi har haft daton på hela natten vi har laddat ner 4a filmer :D Några e gammla som jag har sätt men inte Rahman så df har vi laddat ner dom :D , Idag blir det inget speciellt det är Söndag.. Söndagar e bara tråkiga.
Det blir väl läsa lite i uppgiften e inte riktigt riktigt klar än.. Så måste ta och göra de idag fan..
Jag kollar genom fönstret så snööare lite =/ JAG VILL HA SOMMAR !!
Kollar på lite bilder och längtar tbx :(
Nää nu ska ja hoppa in i dushen <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0