Shopping time :)




Blogg dags för andra gången idag :)
Hahhaa som ni läste i förra innlägget så skulle jag ju baka och dusha hahaha..
Jag duschade men baka blev det inte heheheh de blev shopping ist.. Jag skulle till Ingelsta me min bebi innan han börja jobba.. Så jag bara aa jag går in på gina bara snabbt o kollar lite ifall de finns något..
De va faktist massa rea men inget som va fint =/ faktist.. Men ja fick med mig lite andra grejer som inte var på rea.. Eller joo trosorna var det hehe..  Jag fick med mig en Shorta till min bebis syrra inte fata utan Sanela.. En tröja till mig så sööt den är de e inget speciellt me den men den e så mjuk den har vanligt tyh under sen sånt genomskilning över :D Sen köpte jag ett ass sexygt armband och trosor.. Lite oförväntat men det blev bra :D tog lite bilder så ni får se :D ..




nu blire kola på serie och sen läggdags :D pussheeej..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0