Skolan - Spännande - yes 3 - Shopping :)



Hej alla glada där ute :)
Phh snaka om att jag vart helt slut i dag :O guud som tur duschade jag i går kväll så jag slapp duscha på morgonen :D Jag skulle upp 6 hade ja tänkt mig men nää ja fuska en timme hahaha så jag sov till klockan 7 :D Sjöönt men ändå jobbigt och vakna tidigt vi la oss sent o vi skulle se på Disturbia i går men nej de blev inte så vi på börja lite men sen blev det inget vi sommna istället hehehe. Som sagt vaknade klockan 7 gick upp fixa till mig sen vare skolan som gällde Klockan 8a.. Jobbigt måste jag lova plus att det var massa nyja ansikten som man fick träffa idag massa nya elever :D .. Snaka me två ass roliga killar :D Dom var övertrevliga faktist :D En av dom var från Bosnien och den andra från Libanon :D .. Så där fick man umgås lite :D Hemuppift som vanligt fick jag med mig hem :D Så jag ska göra fördjupningsarbete :D Så de ska vi gå genom om nästa vecka :D Så då blir de längre pass i skolan inte till halv elva som vanligt :D Ska bli ass kuuul ser värkligen fram emot de:D .. Jaa så efter skolan då vare dra och köpa värdekort så jag kunde röra om kring mig idag hade massa ärenden faktist i dag :) , Skolan ligger precis vid OTTEN.. Och ni som vet vad OTTEN är eller aa den gammla otten nu heter de något annat fan vet jag de suger iallfall hihihi.. Så är det vid rececentrum så ja ståg där vänta på3an spårvagn och drog till Jobbinterjuvn :D De gick jätte bra vart övernöjd faktist.. Hon undra ifall ja kunnde jobba natt :D Så ja sa att jag kunde visst det är lite mer ansvar och jobbigare är det så klart när man är bara en på 18 patienter.. Det är ett sjukhus ett lite mindre sjukhus som kortidsboende något sånt det är inte äldreboende OCH DET ÄR JÄTTE SPÄNNANDE !.. Måste hålla tummarna att man kommer in :D , för det är ass många som söker nu inom platsbanken.. Men jag är itne med i vikariebanken =/ och dom har ju stängt nu för det är anställningstopp =/ så aa man kasnke har tur.. Jag hade tid 11:15 , men ja kom innan så vi börja runt 11:05 o var klara 12:05 det var en lång interjuv men så klart vart det mycket prat och skratt också :D Dom var övertrevliga måste jag säga. Och dom visar runt och berättar exagt allt. Så man behöver inte ställa frågor utan man får svar på sina frågor genom dom :D Jätte glad vart jag :D Sen ringde Alex mig för vi skulle mötas och luncha tsm :D Så skulle vi vara nyttiga men nej det blev inte så hahaha vi käka på Istanbul kebab men det var kyckling kebab mmmm va gott det var :D För en mellan meny kostare 45 kr ass bliigt asså det var jätte trevligt vi satt och prata lite :D Sen drog jag till Apoteket skulle ta ut min medicin som jag har fått sist jag var hos läkaren Kovepening han sa att jag skulle höra av mig ifall jag känner att jag har ont i halsen och öronen och det har ja väldigt ofta det kommer och går så ja ska käka den i 3 dagar bara :D Så det var itne så farligt.. Sen sen kom det jag har längtat till så jävla länge och det är PUNKT NR 3 ! Jag ska inte skriva så mycket om den men jag blev övernöjd med den informationen jag fick.. Ska itne gå in på detaljer alla möjliga läser blogg nu för tiden det är så inne nu.. Mer o mer för varige dag.. Jag var klar runt 3 tiden så skulle jag på spårvagnen så står min bebi me bilen o väntar på mig hahaha va söt han är guud.

( Lägger in en bild så det inte bara blir löpande text då blire itne så kul o läsa :D )


Od sveg srca te volim za svaki dan sto ide sve vise i vise te volim :D <3

Då forsätter vi med hur dagen var då hehehe jag och min bebi åkte till Jula för att jag såg en sån fritös för pomme :D Och vi ska nämligen i gen till Göteborg nu på Lördag för att min zava (fata) har flyttat ihopp me sin kille nu :D Så då blire köpa lite inflyttningsaker :D.. Dom har de mästa så det var lite svårt och köpa =/ ..
Men vi fick med oss tekoppar 6st :D ass fina ville köpa likana till oss men vi har så mycket muggar, glas, koppar o sånt så ja sket i o köpa till oss men ska jag vara älig så ångra jag mig =/ .. Ska be rahman åka till Ingelsta efter jobbet o köpa dom till oss också:$ dom e så söta o dom e lite ovanliga där man håller koppen är det en sån rundring det är itne som dom vanliga dom e jätte söta vi paka in dom direkt när vi köpte dom så ja kunde tyvärr inte ta kort på något vi köpte i dag =/ .. Så fritösen , tekopparna och en vattenkokare fick vi med oss hem det är till Fata och Jonny :D .. Så har vi köpt också två lampor i IKEA och även en morgonrock till han och nattline och trosor till fata som jag har i mina tidigare innlägg :D Sen kom vi hem vad gör jag ? joo ja lägger mig direkt direkt direkt ja höll på och dö klockan var 5 typ när vi kom hem men jag var helt slut ja höll på o dö nästan hahahah Så sov jag till klockan halv 9 SNAKA OM ATT JAG INTE KOMMER KUNNA SOVAAAAA ! . AHahah min bebi snakde me sin bror o mamma på internett dom hade sån cam o mic på :D så vi prata lite me dom medans vi prata med dom plugga jag lite höll på me hemuppgiften lika bra och börja em den sen i helgen kommer vi ju vara i gbg.. Jag är inte klar med den men har kommit en bra bit :D .. Min bebi sover nu han är trött men om 10 min ska ja väka han för då är det 1 år och 4a månader mellan oss :D Hihihihii :D I love him so much <3



Och i dag fyllde min sötnos Hasrett 21 år :D Gratta henne prick 00:00 i går :D
FÅr se ifall ja åker när jag väl är i gbg till henne :D Grattis gumman <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0