Skolan :)

Hej alla glada :)
Kom hem för en liten stund sen eller aa typ nästan en timme sen..
Började skolan klockan 8a :D och sluta halv 11. Sen drog jag på stan kolla lite men det fanns inget fint..
Har sätt dom har redan börjat lägga ut lite allahjärtansdags prydlar så fint :D
Shit snart ett år sen min bebi åkte till kosovo.. Fy fan va tiden går och snart fyller jag 21 :D
Tiden bara går o går.. Iallafall fick jag med mig en kalender vilket är jävligt viktigt att ha nu..
Ska läsa upp min Psykologi, och sen ska jag läsa två andra kurser ska bli ass sjönt 75% studie kommer de bli :D
Nice ändå :D , ringde innan CSN och undra hur mycket man får i studiemedel.. Och vet ni vad dom sa? 2036kr..
Så nää ska vara innskriven på arbetsförmedligen ska söka jobb och studera samtidigt.
Det blir bra :D.. A juste jag var inne på kontoriet och skulle kolla kalender så ringer mob så vare ett sånt 011-15 nr.. Så de e ju Norrköpings komun. Så ja svarade och det var dom som jag hade sökt sommarjobb hos :D
HIhihihihi ska på jobbinterjuv nästa tisdag:D klockan 11:15 ska bli najs slutar skolan 10:30 så har ja ändå lite tid på mig och ta mig till arbetsplatsen. :D Mitt CV  e ju bara bääst :D hihih..
Min bebi har inte sovit hela natten han har suttit vid datan och kollat på sån serie den e ass bra asså jag var vaken till 3 sen tänkte jag nää nu måste ja sova i mon äre skolan.. Så aaa om ni undrar så e jag fett trött..
Sitter här o håller på och sommnar o rahman sover hehehe.. Sån latis han e... ja sa till han o sova men han kollade på seien nu sover han hahah. Ska också någ lägga mig egentligen borde jag vara uppe för att jag ska orka med dagen i morgon också annars kommer jag vändra på dygnet och det e inte alls kul..
Har fått en innlämmningsuppgift till nästa Tisdag som ska vara innlämmnat så ska kasnke sova lite en timma två.. Sen blire duscha och kolla genom lite uppgiften sen ska jag laga pita med spinat hihih :D Ska fuska lite faktist ska inte göra eget deg har köpt sånt färdigt hiihihi palla göra när man e så trött zar nije tako läsare:P :D
Nää nu ska ja lägga mig lite håller på och sommnar här vid datan..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0