Strinina Dzejla <3

 Kolla in våran lilla ängel jooj så sööt hon är masallah fan asså hehhe.. Det är Dzejla, min mans brors dotter ass sött kola in hennes stil då hahhah bäästa.. Idag jag snakade med min svärmor och vi snakade lite så kommer dzejla strina strina poselami midza i tebi selam.. ahahaha såå söt jag svär asså de betyder typ hälsa farbror och en hälsning till dig hahaha så sööt min lilla barbie är jag svär :D var bara tvungen och lägga ut hennes bild gjorde om den andra lite hheeh så det blir lite roligare på bloggen.. Det är min mans kusin dina och min mans brors andra dotter me på denna bild men ja tog bara henne hihihi.. Har en annan också hehehe på dom tre ass coola bilder tar dom jag svär :D jätte söta.. Idag har jag inte gjort något speciellt har vart hemma städat lite lagat mat o så alexandra kom med chilla innan och vi satt och tog en kopp kaffe o en cigg satt  bara o snaka lite sen drog hon hem me chilla jag fixa mat till min bebi så kom han från jobbet kolla lite på seirer och nu har han lagt sig eller aa han la sig vid 12.. Funderar på att ta ett bad innan ja lägger mig men då kommer jag ju bli pigg =/ imorgon ska jag till läkaren fan asså så ja vet inte ifall jag ska ta ett bad i dag eller vakna kl 6 i mon o ta den då =/ va tycker ni ? Hmmm vet inte fan får se .. E inte så trött heller fan men men vi får se det blir någ ikväll ta ett bad fan .. Ohh så irriterad jag blev i dag på han vaktmästaren ohhh våran toa stinker rutten katastrof äklig apa BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ !! Så jag har bett dom 100 tusen milijarder gånger och komma o kolla va fan det är men dom kommer inte.. Så jag ringde i dag o var döö förbannad så han lovade o komma i mon.. Men bra att min bebi jobbar från halv 6 till 2 då.. o ja ska till läkaren kl 10.. men vi får se ifall han hinner komma innan dess annars får han komma in med huvudnyckel.. Men men vi får se ifall han hör av sig avhuvudtaget men bäst för han att han gör det HAHAHAH.. AAA JUSTEE !! min bebi har kopplat in våran diskmaskin nu :D så den funkar också nu så bra bra bra bra braaaaa.. Han gjorde de för någon dag sen men vi har andvänt den i dag den diskar ju KANON !! .. Hahhaha to je nasa snajka hahaha..  Aja nu ska jag inte skriva mer nu ska jag svara lite på innlägg på fb sen blire förmodligen hopp in o ta ett varmmmmmt baaad.. Jag njuter när mina dusmani läser mina innlägg o döör ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0