Trött trött trött trött ..

Hej läsare igen.
Var och blogga lite innan men inte om min dag hur den har varit idag..
Jag är ass seg faktist, är skit trött i dag vakna ja elva men ändå känner ja mig jätte trött idag får ja lägga mig tidigt.. Idag var ja i Arbetsförmedligen och skrev ut mig från jobbgaranti för ungdomar. För ja har har börjat studera 75 % nu så ja skrev ut mig. Sen drog ja hem städa här sen lagade jag mat hamburgare med bröd. Och potatis i ugn mmm va gott det var.. nu har ja diskat lite o är fett trött men ska kolla på min serie ska kolla innan rahman pallar inte vänta på att han ska komma hem från jobbet.. Hoppas den bara har kommit ut annars blire väl och kolla tsm hahaha. :D Nää nu ska ja gå diska de som man inte kan lägga i disk maskin :D sen blire DUSHAAA O VIIILAAA.. !! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0