Nrk-Gislaved, Gislaved-Gbg, Gbg-Gislaved, Gislaved-Nrk Bäästa hahaha..

Heeeej däär här kommer lite sen upptatering heheheh ..

I Lördags har jag och min bebi varit hemma och o packat lite grejer
 Vi skulle ha med oss till Gislaved / gbg.., vi var även i Elgiganten och hämta våran nya tv :D , vår andra explodera typ :S helt konstigt men som tur hade man drulle försäkring så att vi slapp betala en ända kr vi fick en ny tv fast de e en samsung :D Men bilden e bättre på denna tycker jag :) 







 
Vi började åka ganska sent kl 20:00 börja vi åka typ..  det var sent men de var för att min bebi jobbade så han kunde inte ta ledigt.  Vi var framme i Gislaved runt 22:30 tiden vi käka och så.. så skulle vi åka op söndagen till gbg för att min zava ska flytta ihop me sin kille.. Så vi skulle hjälpa henne o flytta men de va kaos väder så vi bestämde oss för coh åka direkt min bebi drog och hyrde släp så drog vi mitt i natten som galningar hahaha vi var framme i gbg ( NÖDINGE ) halv 3 hahaha på natten ass halt vare faktist guuud så fint hennes kille bor asså ass sexy lägenhet men jag hade inte kameran med mig ja glömde den =( så ja kunde inte fotta. Sen på morgonen käka vi frukost drog lite på stan och tbx till
Gislaved hahaha fram o tbx haha.. Sen drog vi till min andra zava satt lite där sen vare dags o dra sig hemmaåt för jag ska ju på jobb interjuvn ju.. Lite kort men ni får ändå veta lite hehehe :D

LÄGGER IN BILDER SENARE SOM JAG HANN TA HEMMA  :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0