Tjej kväll & utgång :)

Dagen börja med att jag var ass seg och jag hade en ass konstig dröm asså =/
drömde om min mormors döda bror.. Det var en ass läskig dröm asså så ja sa till min bebi att vi ska dra och besöka hans grav plats gud va jag grät =( saknar han otroligt mycket. Kan inte frklara känslan.. Jag har många i mon familj som är döda men just han det känns så speciellt asså.. Det är väl för att jag har varit med han myket och jag känner han så bra och var så nära han sista tiden även om jag önskade att jag hade vaarit det i början=(
Men man lär sig av sina misstag.. Så vi var där och hälsade på vi köpte ett sånt ass fint hjärta med tall och ros i så fint och vackert det blev ja svär vi tog bort all snöö och tog fram blommorna som var under viv fixa jätte fint :) Sen på vägentll bilden träffar ja min sötnos alexandra vi såg chilla så vi visste inte ifall de va alex som var i blomaffären.. så ja roppa CHILLLA o hon reagera direkt hehe så ja ringde alex o vi häälsa så skulle ja koma sen till henne hon skulle hälsa på sin morfar o pappa :).. 
sen drog vi hem jag och min älskling och käka sen softa vi bara..





R.I.P Vahid Tahirovic ..
Är så ledsen att du inte kunde vara med oss på våran stora dag =(




Runt 5 tiden började jag fixa till mig skulle på tjej kväll till alex o hennes kusin Hasrett asså guud vilken sjön bruud ja svär.. Hennes kusin kom från gbg ass sjön ja svär bääst var kvällen med dom ja svär :D
Min bebi skulle dra och jobba sen skulle han komma o hämta mig från alex.. Så min bebi körde mig till alex så kom ja in hälsa på hasrett o alex o sötnosen chilla va där som tur tog jag med mig min digital kamera hhhaha så söt chilla e ja sväär.. Hasrett o alex tjata sönder på mig att ja skulle me ut till Otten, otten har öppnat på nytt de e nyja ägare de e inte samma..Så ja ringde mig älskling o berätta till han ja bara ska vi till otten?  så så vi bestämde att vi skulle dit :D:D:D haha ja va inte ens klädd för o gå ut men ja gjorde eordnng mig lite hos alex o sen drog vi ut.. massa drika vare..vi hade vilket fall ass kul :D
Det var ass kul jag svär asså vi hade fett kul bilderna säger er allt :D lägger ut lite bilder så ni får en smak bild på hur de va hahaha... vi var där till kl 2 sen drog vi till mc o käka maaaattt fan va hungri man blir när man har drukigt då hahahah.. min bebi drak inte han skulle köra men vi andra var katastrooooff hahahah..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0