Vi gör allt tillsammans <3

Läääääääässss ohh va fin den är älskar den här bilden :D




Hej läsare.
Jag har upptaterat lite vad jag har gjort så det är darför jag inte har varit inne..
Idag är det Måndag händer inget speciellt mångagar visst det är massa ärenden som haar gjorts i dag som jag inte orkat göra.. Men i dag tog jag tag i det drog till försäkringskassan, sen skika jag ansökan om CSN för jag har ju börjat studera :D.. Jag vaknade runt 11 tiden då min bebi kom in han hade varit o jobbat så jag gick upp ringde min papi kolla vad han gjorde mamma var på jobbet o han var hemma själv så jag bad han komma föbi vi satt drak kaffa o käka frulla tsm :D ass mysigt :D
Sen drog jag och min bebi och fixa dom här ärenden vi hade sen handla vi mat :D oooo guud vilken fin blomma jag köpte i dag ohh jag fotta den direkt så ni ska se ooo så fin den är jag svär :) Ja höll på o bli kär i den när jag såg den ohh.. Så jag var bara tvungen o ta kort så ni får se :) Så den fick vi med oss hem hahaha. Sen skulle vi hem o jag skulle laga mat men nej vi drog till Linköping ist för och köpa nya stöddämpare till bilen för bilen ska besiktas nu den 2 februari på onsdag asså så vi har körförbjud dom här två dagarna pga det fanns ingen tidigare tid.
Så imon är det skolan som gäller och då får vi båda dra med spårvagn ska bli kul :) . Hihihihi Myyyysiiiiigt... :) , sen när vi kom fixa jag lasange ohh va gott det var med mat :) vi käkade kl halv 8a :O ass sent o käka bara frulla :O guuud.. Men men sen städa jag lite fixa i köket.. Min bebi bytte lakan och gardiner för vi hann inte göra det i går vi kom hem runt 10 o vi var trötta.
Nu har jag pluggat och gjort färdigt min veckouppgit så sjönt nu ska jag lägga mig och läsa.. Imon ska man upp 6..
Min man är den bästa mannen på hela världen :) fan va ja älskar honom. 
Za svaki dan sve jace i jace te volim oko moje <3<3<3
 natti natt.. 



 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0