Lite nytt.

Hej alla blogglärare. Jag vet som vanligt har jag nte hunnit sitta så mycket vid data de senaste tiden :-( har massa jobb fan jobbar mycket sen hoppar jag även in lite extra då och då. Min sexbomb jasmina har åkt till bosnien fan :-( tråkigt utan henne måste jag på peaka. Men men hon skulle vara där tre vecker eller något så vi får se jag ligger i min sköna säng förra veckan jobba jag mån -torsdag 7-13 lördag 7-20.30 måndag 16-22.30 idag jobba jag från 7 till ett så det var skönt sen jobbara jag torsdag fredag lördag söndag och måndag. Hur ska jag orka :-( men men man måste jobba fan. Idag har jag nte gjort någonting förutom att jag varit hos mamma efter jobbet och nu ligger jag i min säng och skriver från mobilen min älskade man ligger och sover. Ska också lägga mig och sova i morgon är man ledig skönt.


Kommentarer
Anonym

http://djoganidjeddou.devote.se/ kolla in henens nya pojkvän o henens nya tatuering amela..!!

2011-07-19 @ 14:49:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0