Min lediga helg :)

Hej alla glada där ute :)
ja som ni ser på rubriken så har jag ledigt denna helgen vilket känns underbart :D
Ja jobbade förra helgen sammanlagt 24a timmar hahah. så ja är helt utsliten jobbade lördag-söndag sen var jag ledig måndag jobbade tis ons tor sen nu är jag ledig känns skit bra :)
sen va vi förra helgen i göteborg och ullared har tagit lite fotton som kommewr in senare nu är ja nästan nyvaken min zava och hennes man ska iväg på semester snaka om att ja blir avis jag vill också =( men ja jobbar ska kasnke åka med min mormor i slutet av agusti till bosinen men det är inte planerat vi får se ifall det blir något utav deyt. nää nu ska ja dra och fixa lite frulla ha de bra allihuppa..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KraaLjiiCaa

My life in words

RSS 2.0